Nooit meer twijfelen!
In mijn werk merkte ik dat het tijd werd voor een volgende stap. Daarom volg ik, as we speak, een training die me leert hoe je meer omzet kunt maken met je website. Om te testen of het werkt (is scepticisme een karaktereigenschap?), pas ik alle technieken toe op mijn eigen website. Als blijkt dat het zijn vruchten afwerpt, is dit een mooie aanvulling die ik kan bieden aan mijn (toekomstige) klanten. Zo bundel ik alle aspecten van een goede website: Vormgeving, usability én overtuiging!
Tijdens deze training leer ik bijvoorbeeld dat de keuzes die wij maken als mens voor zo’n 85% gedaan wordt door ons onbewuste! En ik maak denken, wikken en wegen, nog een keer alle voor- en nadelen op een rij zetten, terwijl ik eigenlijk al heb gekozen. Dat scheelt me voortaan een hoop gepieker. Eureka!
Nu nog in de praktijk brengen. Hmm, uitdaging.
Om bij de kern van het verhaal te blijven: Hoe pas ik deze wetenschap op een eerlijke manier toe in de praktijk en maak ik van een mooie, functionele website ook een krachtige, overtuigende website?
Want wat zou het mooi zijn als ik deze expertise, het vergroten van je omzet met je website, kan inzetten bij mijn klanten zodat ook zij hier profijt van hebben.
Hoe neem jij je twijfels weg?